مهندس حمید حبیبی نیا اظهار داشت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهصورت شبانهروزی و با حضور تماموقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است.
وی بیان داشت: کارشناســان بهداشت محیط شهرستان بوشهر ضمن دریافت سریع شکایات مردمی، آنها را سریعاً پیگیری و نتایج اقدامات انجامشده را در سریعترین زمان در سامانه ثبت مینمایند و شهروندان قادر خواهند بود با دریافت کد پیگیری از نتیجه شکایت خود حداقل ظرف یک هفته مطلع گردند.
مهندس حبیبی نیا افزود: در این راستا واحد بهداشت محیط و حرفهای شهرستان بوشهر طی سه ماه اول سال جاری تعداد 145 شکایت از سامانه 190 را پیگیری نموده که از این تعداد 125 مورد با موضوعات بهداشت مواد غذائی، فردی، ابزار و تجهیزات ساختمان و 20 مورد با موضوع مدرسه، آب و دفع غیربهداشتی فاضلاب بوده است.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: هموطنان بهمحض رؤیت هرگونه تخلف بهداشتی، همشهریان عزیز مورد را بلافاصله به سامانه شبانهروزی بهداشت ۱۹۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند به اخبار و شکایات آنان در اسرع وقت و با حساسیت خاص رسیدگی و نتیجه بهصورت تلفنی به آنان اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ ا.س-3000