در سال جاری؛
145 شکایات در سامانه مردمی 190 در شهرستان بوشهر پیگیری شد

13 تير 1401
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در سال جاری 145 شکایات در سامانه مردمی 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بوشهر پیگیری شد.

مهندس حمید حبیبی نیا اظهار داشت: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌صورت شبانه‌روزی و با حضور تمام‌وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به شکایات شهروندان در زمینه مشکلات بهداشتی در سراسر کشور است.
وی بیان داشت: کارشناســان بهداشت محیط شهرستان بوشهر ضمن دریافت سریع شکایات مردمی، آن‌ها را سریعاً پیگیری و نتایج اقدامات انجام‌شده را در سریع‌ترین زمان در سامانه ثبت می‌نمایند و شهروندان قادر خواهند بود با دریافت کد پیگیری از نتیجه شکایت خود حداقل ظرف یک هفته مطلع گردند.
مهندس حبیبی نیا افزود: در این راستا واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان بوشهر طی سه ماه اول سال جاری تعداد 145 شکایت از سامانه 190 را پیگیری نموده که از این تعداد 125 مورد با موضوعات بهداشت مواد غذائی، فردی، ابزار و تجهیزات ساختمان و 20 مورد با موضوع مدرسه، آب و دفع غیربهداشتی فاضلاب بوده است.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌وطنان به‌محض رؤیت هرگونه تخلف بهداشتی، همشهریان عزیز مورد را بلافاصله به سامانه شبانه‌روزی بهداشت ۱۹۰ اطلاع دهند و مطمئن باشند به اخبار و شکایات آنان در اسرع وقت و با حساسیت خاص رسیدگی و نتیجه به‌صورت تلفنی به آنان اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/ ا.س-3000


کلمات کلیدی:
سامانه190     شکایات.مردمی     مهندس.حمید.حبیبی‌نیا     مرکز.بهداشت.بوشهر        

تاریخ بروز رسانی:   15 تير 1401

تعداد بازدید:   ۵

چاپ خبر |فايل متن خبر

ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >